Spring naar bijdragen
Happie

30 dagen tekenchallenge

Aanbevolen berichten

Happie

Ik ben weer begonnen met tekenen! Met een klein tekenboekje probeer ik elke dag te tekenen. Wat en wanneer maakt niet uit. Ook probeer ik me niet druk te maken over of het 'mooi' word. Dat vind ik soms nog wel eens moeilijk, maar ik ga de komende maand 30 dagen elke dag tekenen!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
HeleneK

Hey hey, wat leuk!! Vind je het leuk om soms een tekening met ons te delen, ik ben namelijk heel benieuwd :). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey
1 uur geleden zei HeleneK:

Hey hey, wat leuk!! Vind je het leuk om soms een tekening met ons te delen, ik ben namelijk heel benieuwd :). 

+1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Happie

@Linsey @HeleneK Zeker vind ik dat leuk! En als het jullie wat lijkt om mee te doe, zou dat natuurlijk ook erg leuk zijn!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
HeleneK

Hey @Happie, ja dat lijkt me ook zeker leuk!! Ik doe mee!! Het gaat me alleen niet lukken om elke dag iets te plaatsen, maar ik zal wel het een en ander erop zetten :). 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Happie

Het gaat mij ook niet lukken elke dag wat te plaatsen hoor! Maar alle beetjes helpen en ik ben erg nieuwsgierig hoe het jullie afgaat :) Het gaat om vooral om het tekenen weer voor de lol te doen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Spoiler

1562237395933-578839506.jpg

Geen grote kunstwerken, maar ik 'moet' het klein houden :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Ik wil wel mee doen alleen wordt het niet elke dag 1 tekening maar wel elke dag aan iets creatiefs werken. Voor nu sinds zondag elke dag even bezig voor mn zusje (babykamer), ben ik nog wel even zoet mee. Daarnaast therapie opdracht gemaakt (ma/di/wo), wil nog bedankjes voor mn therapeuten in elkaar flansen en binnenkort weer eens een zwart/wit portret tekenen. Dat deed ik het liefste maar door mn arm ging dat niet meer, kan sinds kort weer korte tijd (10min) pijnloos tekenen dus dat wil ik heel graag weer gaan doen :) 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Happie

@Rebekka Wat leuk dat je mee wilt doen! Doe wat haalbaar voor je is :) Wat fijn dat je weer kort kunt tekenen!

@Linsey Ik vind hem erg leuk en word vrolijk van je kleurtjes! Hoe was het om te doen?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
HeleneK

@Linsey, ik hou van van die vrije vormen en kleuren! Heel leuk :). Heerlijk toch, om zo 'los' te gaan? 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Ja, inderdaad heel fijn om vrij of 'los' te werken, en met kleurtjes! 

Leuk @Rebekka als je ook mee doet wanneer het lukt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Vanwege dat op de schilderijen oa de naam van de baby staat, kan ik het niet delen... helaas.. maar gister dacht ik dat de kleuren niet zo goed match-te en niet leuk zouden uitkomen. Maar nu een gedeelte op de doeken staat, vind ik het eigenlijk toch wel leuk 🙈 diverse vintage/mintgroene tinten met wit en grijs 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
incrementum

Ziet er leuk uit! @Linsey

9 uur geleden zei Linsey:

Toon verborgen inhoud

1562237395933-578839506.jpg

Geen grote kunstwerken, maar ik 'moet' het klein houden :)

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Happie

Het lukt mij niet om bijlagen toe te voegen om de een of andere reden. Foto's zijn allemaal te groot van formaat. Maar gister lekker zitten doodlen. :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Lukte mij ook niet @Happie. Alleen toen ik klikte op bestanden kiezen, als je een bericht opstelt. En vervolgens een foto maakt ervan.

Een foto uit mijn galerie toevoegen lukte niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Happie

Gister een ballerina getekent en vanochtend begonnen aan een vlinder. Ik heb ook tekenboeken gehaald bij de bibliotheek :) 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Spoiler

15624076828601481245482.thumb.jpg.9871c4c99dfbe70770a05325a6cc1587.jpg

Nieuwe :)

jullie nog niet aan het creatieven geweest? 

stukje proces delen kan ook hèh 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Gister nog wel @Linsey intussen aantal van de beesten (jungle) bijna klaar, twijfel wat over bepaalde kleuren. 

vandaag nog niet.. tis te warm om binnen te zitten (is hier buiten al 27 en binnen is het altijd minstens 5 graden warmer) en al mn schilder spullen naar buiten nemen is ook zn gedoe 🙈 Maar pak misschien zo even mn kleurboek erbij voor buiten

Mooie tekening, werkt het ontspannend voor jou om zo van die ronde lijnen te tekenen? Ligt er ook nog een bepaald gevoel in of niet? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

1563028734128-2080593845.jpg

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Ik heb de schilderijen gister afgemaakt en inmiddels aan mn zusje gegeven :) Op naar t volgende projectje 

1. Afscheidscadeautjes voor therapeuten

2. Portrettekening.. miss wordt dat er wel een van mn neefje, heb ik van mn nichtje ook gedaan als pasgeboren baby 

3. ... er ligt eig nog de wens van mn broer om een schilderij te maken op/bij een lied.. echter.. ja 😔😥 Weet gewoon nog steeds niet wat ik met die wens moet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Anne H.
Op 13-7-2019 om 20:57 zei Rebekka:

Ik heb de schilderijen gister afgemaakt en inmiddels aan mn zusje gegeven :) Op naar t volgende projectje 

1. Afscheidscadeautjes voor therapeuten

2. Portrettekening.. miss wordt dat er wel een van mn neefje, heb ik van mn nichtje ook gedaan als pasgeboren baby 

3. ... er ligt eig nog de wens van mn broer om een schilderij te maken op/bij een lied.. echter.. ja 😔😥 Weet gewoon nog steeds niet wat ik met die wens moet. 

Klinkt tof! Ik ben heel benieuwd! :) 

Wat betreft die wens van je broer: wat maakt dat je (nog) niet weet wat je ermee moet? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka
1 uur geleden zei Anne H.:

Wat betreft die wens van je broer: wat maakt dat je (nog) niet weet wat je ermee moet? 

Omdat we onlangs al zijn spullen al hebben moeten opruimen, hij ligt nu op 24/7 zorg.. en eig ziet het ernaar uit dat ie echt niet meer lang heeft, dus wat heeft hij er dan nog aan? En waar moet het schilderij dan weer heen? 

+ ik weet ook niet echt wat ik zou moeten schilderen.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Intussen vanavond bezig geweest met het eerste stukje van mn bedankje voor mn therapeuten. Twijfel beetje of ik niet teveel doe.. maar 1. Het is denk ik helpend in het proces van afscheid nemen om echt iets te maken en 2. ... ik heb beide therapeuten echt lang gezien en gewoon echt een hele fijne band.. 

Ik wilde iig toch iets tekenen/schilderen als iets blijvends. In mijn slaapkamer hangt een heel mooi eigen werk waarvan ik had getwijfeld om het te geven, maar ik wil ‘m ook heel graag zelf houden.. omdat het beeld eig wel steun geeft. Dus nu ben ik maar een soort gelijk schilderij aan het proberen te maken.. hopelijk lukt die even goed of beter ☺️😬

Wilde jullie even om advies vragen. Ik wil er een stukje tekst of quote op doen. Nu heb ik (1) een lied/stukje van de lyrics; iets wat vaak is teruggekomen in mijn therapie sessies wat ik kan gebruiken en ook goed past bij het beeld. (2) iets wat nu steun geeft en ook wel past bij het beeld (3) maar ik kan ook een favo quote van (een van me) therapeut nemen... 

Nr.1 en 2. hebben andere cliënten denk ik ook wel wat aan als ze het schilderij in haar kamer ophangt.. 3. misschien ook wel maar omdat het dan niet direct bij het beeld past... 🤔 vraagt het dan alweer om uitleg.. terwijl nr 1 en 2 direct duidelijk zijn. Alleen heb ik zelf denk meer met nr. 1 en 2. en ja.. tis natuurlijk voor mn therapeut(en) en niet voor mezelf... Ik weet wel dat mn therapeut ook iets heeft met nr.1 vanwege een verlies wat zij heeft meegemaakt waardoor dat lied ook wat voor haar betekent 

Spoiler

Toen we het ergens aan begin van de therapie samen luisterde, zaten we samen te huilen 😥 was zo mooi om dat samen te delen

Wat zouden jullie doen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.