Spring naar bijdragen
HeleneK

Uit je hoofd in je hart - ZomerBiodanza bij Human Concern

Aanbevolen berichten

HeleneK

Heb je last van stress en spanning en wil je meer met jezelf, je lichaam en gevoel in contact komen? Ook deze zomer organiseren wij Biodanza, waarbij we onze emoties uiten door middel van dansen in groepsverband. Biodanza is gratis voor alle cliënten en oud-cliënten van Human Concern.

We dansen in een groep en bewegen vrij. Je hoeft dus niet allerlei danspasjes aan te leren. Bij Biodanza gaat het om leren genieten van ieder moment, in het hier en nu. Trek kleren aan waarin jij je fijn voelt. De Biodanza wordt gegeven door Human Concern medewerkers en Biodanzadocenten Nina Dijksterhuis en Dorien Das.

Ervaring van een cliënt

"Ik vond Biodanza ontzettend fijn. Ik was er pas de laatste sessie bij, en vind het achteraf echt ontzettend jammer dat ik niet al eerder gekomen ben. Het was heerlijk om even uit mijn hoofd, in mijn lijf te komen. Vanuit mijn hart te bewegen, zonder na te denken. Ik was van tevoren best zenuwachtig en twijfelde of ik wel moest gaan omdat ik het zo eng vond, maar zodra ik binnenkwam en we begonnen met bewegen verdween dat als sneeuw voor de zon, en betrapte ik mezelf erop dat ik constant een grote lach op mijn gezicht had, en op het einde zelfs een beetje emotioneel werd. En vooral; dat mijn hoofd even een uurtje uitgeschakeld was. Genieten!"

Data en locaties

We organiseren Biodanza in totaal vijf keer op onze locaties Amsterdam en Bilthoven. De dansmiddagen beginnen om 16.15 uur en zijn om 17.30 uur afgelopen.

Locatie Amsterdam: donderdag 18 juli, donderdag 25 juli en dinsdag 30 juli.
Locatie Bilthoven: maandag 5 augustus, dinsdag 13 augustus.

Inschrijven

Je kan je inschrijven door een e-mail te sturen naar Nina: n.dijksterhuis@humanconcern.nl. Maar dit hoeft niet, voel je vrij om spontaan te komen.

Wil je nog wat weten? Bel ons gerust. Je kunt Nina bereiken op 06-50909130 en Dorien op 06-30032281.

zomerbiodanza.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites