Spring naar bijdragen
HeleneK

Nieuwe Ervaringsdeskundigen gezocht!

Aanbevolen berichten

HeleneK

Hey allemaal,

We zijn op zoek naar nieuwe vrijwilligers die graag Ervaringsdeskundige op het forum willen worden. 

Ben jij minimaal één jaar hersteld van een eetstoornis en zou jij minimaal twee uur per week op vrijwillige basis je willen inzetten voor deze prachtige online ontmoetingsplek? Stuur dan een korte motivatie en wat achtergrond informatie over jezelf naar: communicatie@humanconcern.nl.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust onder dit topic item in een reactie of stuur mij een berichtje. 

Liefs van Helene 

Ben jij ervaringsdeskundig, hersteld en wil jij je graag inzetten voor anderen met een eetstoornis_.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
PeggyV

Pb’tje! 🥰

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
sarahlouncke
Op ‎16‎-‎7‎-‎2019 om 15:25 zei HeleneK:

Hey allemaal,

We zijn op zoek naar nieuwe vrijwilligers die graag Ervaringsdeskundige op het forum willen worden. 

Ben jij minimaal één jaar hersteld van een eetstoornis en zou jij minimaal twee uur per week op vrijwillige basis je willen inzetten voor deze prachtige online ontmoetingsplek? Stuur dan een korte motivatie en wat achtergrond informatie over jezelf naar: communicatie@humanconcern.nl.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust onder dit topic item in een reactie of stuur mij een berichtje. 

Liefs van Helene 

Ben jij ervaringsdeskundig, hersteld en wil jij je graag inzetten voor anderen met een eetstoornis_.png

Ik heb nog een vraagje. In hoeverre is die eis van minimaal een jaar hersteld? Ik ben vorig jaar in juli gestopt met mijn dagbehandeling maar had mijn eindgesprek pas in september. Toen pas is mijn eetstoornis (anorexia nervosa) volledig in remissie verklaard maar dan kom ik net niet uit op een jaar. Is dat een probleem? Ik doe overigens wel een studie bachelor social work en zal in oktober ook mijn stage beginnen in ixta noa. Kan ik wel mee solliciteren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
maartje1

Ik heb een mailtje gestuurd! ❤️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
DeniseS

Zou erg leuk zijn als we ons team wat kunnen uitbreiden en wat nieuw leven in kunnen blazen!  :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka
Op 26-7-2019 om 22:43 zei maartje1:

Ik heb een mailtje gestuurd! ❤️

Echt wat voor jou Maartje! En je komt stabiel over dus heel fijn! Je hebt mij in ieder geval afgelopen jaar div keren echt heel helpende reacties gegeven 👍🏼 

• Like 2
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
maartje1

Ahh super lief van je @Rebekka! En zo leuk om te lezen ❤️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS
Op 29-7-2019 om 16:44 zei DeniseS:

Zou erg leuk zijn als we ons team wat kunnen uitbreiden en wat nieuw leven in kunnen blazen!  :) 

Ik heb ook interesse!:) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IngeRvT

@SanneS wat leuk!! Helene is op dit moment op vakantie, zou jij een mailtje willen sturen naar communicatie@humanconcern.nl met je motivatie? Dan komen wij hier volgende week op terug (als Helene weer terug is). 😚

Liefs Inge

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS
Op 31-7-2019 om 14:01 zei IngeRvT:

@SanneS wat leuk!! Helene is op dit moment op vakantie, zou jij een mailtje willen sturen naar communicatie@humanconcern.nl met je motivatie? Dan komen wij hier volgende week op terug (als Helene weer terug is). 😚

Liefs Inge

Ik zou graag het forum versterken als jullie nog mensen zoeken. Ik ga binnenkort uit de CFR, dus hoop op een andere manier iets voor HC te kunnen/mogen betekenen:). Jullie weten me te vinden:) als jullie nog (meer) versterking zoeken! Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites