Spring naar bijdragen
Aukepauk

De achtbaan in

Aanbevolen berichten

Aukepauk

Na 42 jaar te hebben geknoeid met eten gaat deze week de achtbaan beginnen. Ik ben aangenomen bij HC. Wel met duidelijke afspraken dat als het slechter gaat ik toch opgenomen moet worden. Best slikken als dat zo eerlijk in je gezicht gezegd wordt. Maar goed, dan weet ik ook dat er wel eerlijk gezegd wordt waar het op staat.

Spannend... wil ik nou wel echt van mijn ES af (Boulimia)? Kan ik het wel??

Pfff, hoe hebben jullie de start van een hulpverleningstraject ervaren?

Morgen heb ik het kennismakingsgesprek en dan ga ik van start in de startgoep...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Fijn dat je aangenomen bent @Aukepauk! Je kan al gauw van start begrijp ik? 

Het begin van een nieuw hv traject vind ik altijd mega spannend... Zeker ook in een groep! Allerlei onzekerheden en angsten. Merk jij dat ook?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Aukepauk

@Linsey Ja, heel herkenbaar. Ik weet dat ik in de startgroep moet eten en voel daar a zo'n angst voor. Daarnaast ben ik angstig of ik wel in de groep pas, of ik wel mezelf durf te laten zien... Ik merk dat ik de neiging heb in vluchtgedrag; " zo erg is het allemaal niet". Helaas is het dat wel.

Morgen weet ik of ik deze vrijdag of volgende week vrijdag van start ga. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

Spannend! Maar vooral fijn dat het traject nu dan echt begint. Ik hoop dat je er veel gaat leren over jezelf en je ES en dat je steeds wat dichter terug bij je authentieke zelf mag komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mareille

Wat spannend en knap van je!!! 

Ik heb zelf volgende week mijn intake na 34 jaar eetstoornis met nu de laatste paar jaar terugval na terugval. Ik snap je angsten. Jaren het “zelf” opgelost en nu de stap genomen voor hulp, eng maar ook heel dapper!!!  Succes @Aukepauk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Seolenna

@Aukepauksucces! Stapje voor stapje, moment voor moment, lief zijn voor jezelf 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Blueeyes

Heel veel succes. Ik ben nu sinds april in behandeling bij HC en vind het er heel erg fijn! Probeer het maar gewoon op je af te laten komen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites