Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Loesdw39

Wat vinden jullie van de brieven van ana?

Mij sprak haar taalgebruik erg aan waardoor ik wel naar haar moest luisteren voor mijn gevoel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

Ik ken die brieven niet, geloof ik. Wat zat er in het taalgebruik wat jou aansprak? Welke dingen werden er gezegd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Ook nog nooit van gehoord. Is het een boek?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
maartje1

Ik heb het even opgezocht, en in mijn ogen is het een nare manier om iemand om de vinger te wikkelen. Alsof je een gemene vriendin hebt ontmoet, haar ergens niet los kan laten omdat ze toch ook wel goede dingen voor je doet, maar je ondertussen manipuleert en je pijn doet omdat zij misschien wel bijvoorbeeld beschadigd is. 

Van deze brieven krijg ik een heel naar onderbuikgevoel, en ik vind het naar om te lezen dat het jou aanspreekt. 

Waarom wil jij zo hard benaderd worden?

Waarom wil je zo streng voor jezelf zijn?

Tegen andere forumleden die dit nu op willen zoeken wil ik zeggen: als je gevoelig bent voor triggers, of eigenlijk sowieso als je nog niet hersteld bent, zou ik er eerst goed over nadenken voordat je dit gaat lezen. 

Het is niet meer dan een reeks harde woorden, die je vaak al in je achterhoofd hebt als je een eetstoornis hebt, en die nog eens worden bevestigd door nare woorden op een website. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey
1 uur geleden zei maartje1:

Tegen andere forumleden die dit nu op willen zoeken wil ik zeggen: als je gevoelig bent voor triggers, of eigenlijk sowieso als je nog niet hersteld bent, zou ik er eerst goed over nadenken voordat je dit gaat lezen. 

Het is niet meer dan een reeks harde woorden, die je vaak al in je achterhoofd hebt als je een eetstoornis hebt, en die nog eens worden bevestigd door nare woorden op een website. 

Daar was ik al een beetje bang voor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Ik dacht ook al dat dit meer a la pro ana zou zijn. Lieverds kijk er mee uit! Dit is niet wat je/jullie nodig hebben. Het maakt je kapot en drijft je verder de afgrond in. 

Wat je juist mag leren oa @loesdw is jezelf met mildheid benaderen. Zou je durven om de woorden juist enkel om te draaien? 

Kan je zelf voelen/aangeven wat je eigenlijk echt nodig hebt? Welke behoeftes zitten hier eigenlijk echt allemaal onder? 

@loes heb je verder hulp en zo nee zou je dit wel willen? Wat is de reden dat je je hebt aangemeld op dit forum? Wat kunnen wij voor jou betekenen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites