Spring naar bijdragen
Emma Emma

youtube

Aanbevolen berichten

Emma Emma

Wie kent er nog (liefst) Nederlandse Youtubers waar mentale gezondheid centraal staat...? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
PeggyV

Hey @Emma Emma, wat leuk dat je hiernaar vraagt! Ik heb een blog (www.brunetteambition.nl) en wil daarvoor al heel lang Youtube-video’s gaan maken waarin, zoals jij zelf schrijft, mentale gezondheid centraal staat. Wat zou jij graag willen zien? Zelf kijk ik naar onder andere Daphne Fischer en Rebecca Leung, maar die zijn niet Nederlands. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93

Ik zelf ben sinds een aantal weken weer begonnen met youtube filmpjes waar mentale gezondheid centraal staat ;)
#schaamteloze zelfpromotie

Dit is de eerste van de 6 die nu online staan -> Ik ben begonnen met een terugblik op de video's die ik een aantal jaar terug heb gemaakt. Verwacht over twee weken op het punt te zijn waar ik nu ben en echt vanaf nu verder te gaan vloggen. Idee is dan 1 update/mental health vlog p.w. te maken en 1 met een wat luchtiger thema ook omdat dat er ook gewoon nog is natuurlijk. 
Zelfs tijdens opname en de meest zware tijden en het is juist goed om je daar van bewust te blijven en dat ook op te blijven zoeken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ilse]

Ik volg zelf Manèl de Swart, zij vlogt over haar leven met psychische problematiek en zwangerschap. 

Psycholoog Najla (zij vertelt veel over psychische problematiek en haar leven als psycholoog)

verder maakt proud2bme ook video's over mentale gezondheid op youtube die ook wel het kijken waard zijn,

Als laatste: redbackpackrecovery is een nederlands meisje dat video's maakt over haar eetstoornisherstel, op een hele motiverende en leuke manier! aanrader! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
PeggyV

@IV93 Zou ik jou een privéberichtje mogen sturen? 🌸

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93
7 minuten geleden zei PeggyV:

@IV93 Zou ik jou een privéberichtje mogen sturen? 🌸

Tuurlijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Emma Emma
Op 7-10-2019 om 07:43 zei PeggyV:

Hey @Emma Emma, wat leuk dat je hiernaar vraagt! Ik heb een blog (www.brunetteambition.nl) en wil daarvoor al heel lang Youtube-video’s gaan maken waarin, zoals jij zelf schrijft, mentale gezondheid centraal staat. Wat zou jij graag willen zien? Zelf kijk ik naar onder andere Daphne Fischer en Rebecca Leung, maar die zijn niet Nederlands. 

Hi Peggy, 

Ik weet niet zo goed. Ik vind het leuk als mensen laten zien wat ze eten, maar ook onderwerpen die voor vele herkenbaar zijn kan ik niet echt ergens vinden. Bijvoorbeeld, om te gaan met crisis, om te gaan met zelfbeschadiging, om te gaan met stigma's. Misschien hebben andere leden vast ook nog wel suggesties.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Emma Emma
Op 7-10-2019 om 13:28 zei Ilse]:

Ik volg zelf Manèl de Swart, zij vlogt over haar leven met psychische problematiek en zwangerschap. 

Psycholoog Najla (zij vertelt veel over psychische problematiek en haar leven als psycholoog)

verder maakt proud2bme ook video's over mentale gezondheid op youtube die ook wel het kijken waard zijn,

Als laatste: redbackpackrecovery is een nederlands meisje dat video's maakt over haar eetstoornisherstel, op een hele motiverende en leuke manier! aanrader! 

Ilse, ik ken ze allemaal al en kijk ze ook allemaal. maar ja dat zijn er maar 4....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ilse]
Op 8-10-2019 om 15:42 zei Emma Emma:

Ilse, ik ken ze allemaal al en kijk ze ook allemaal. maar ja dat zijn er maar 4....

Jup, ik ken er maar 4. Maar wie weet hebben anderen nog wat inspiratie voor je! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tasha

Marit Brugman heeft ook e.e.a op YouTube staan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey
Op 8-10-2019 om 15:42 zei Emma Emma:

Welke ken jij nog meer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites