Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Emma Emma

Ik denk dat het voor iedereen beter is als ik helemaal niet meer reageer en verdwijn. Ik bedoel jullie hebben last van mij, of mijn reactie, en ik heb last van mezelf. Betere oplossing dan verdwijnen hier van forum kan niet. Dag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka
14 minuten geleden zei Emma Emma:

Ik denk dat het voor iedereen beter is als ik helemaal niet meer reageer en verdwijn. Ik bedoel jullie hebben last van mij, of mijn reactie, en ik heb last van mezelf. Betere oplossing dan verdwijnen hier van forum kan niet. Dag!

Lieve Emma niemand heeft geschreven last te hebben van jouw reacties. Ik vind het heel verdrietig om te lezen/zien dat je niet lijkt te zien hoe we je proberen te helpen en de hulp die gegeven wordt, met daarbij (misschien kritische) vragen interpreteert als dat iemand last heeft van jou. Je bent welkom zoals je bent, met je worstelingen, met je vragen, zélfs met het gegeven dat je je snel aangevallen voelt. Dat is helemaal niet erg. Ik denk zelfs dat menig geen hier bepaalde periodes heeft gehad en nog heeft (incl mezelf!!) waarin hij/zij gevoelig is voor het zich aangevallen voelen. 

Het is ook heel logisch, want alles wat aan hulp gegeven wordt, vindt de eetstoornis niet leuk en die zal met man en macht zijn terrein verdedigen. 

Ik hoop dat je jezelf nog een kans geeft, dat je ruimte durft te nemen om open te staan voor hulp en feedback, dat je met meer openheid naar jezelf kunt gaan leren kijken. 

Sterkte en take care! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey
18 minuten geleden zei Emma Emma:

Jammer..

Pas op jezelf meid. Sterkte!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

@Emma Emma je bent natuurlijk vrij om te beslissen niet meer op het forum te komen.

Dat er in dit topic even wat wrijving ontstaan is, betekent niet dat jij hier niet mag zijn. Ik snap wel dat je je op dit moment niet goed voelt bij de gang van zaken. Afstand nemen kan dan nuttig zijn, even tot jezelf komen en wellicht na een tijdje het gebeuren in een ander daglicht zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93

@Emma Emma Soms kan het fijn zijn wat afstand te nemen. Ik heb ook weleens wat afstand genomen van het forum toen het me allemaal even teveel was en eigenlijk precies wat Rebekka zeg. Weet wel dat je hier altijd welkom bent, een plekje hebt en niemand tot last bent.
Ook als er wrijving is, die is er om op te lossen en daar kan iedereen (ook wij) van leren en groeien. We zijn er om elkaar te helpen, motiveren, helpen ontwikkelen en ondersteunen. Dit willen we ook graag voor jou doen zodra jij er weer klaar voor bent. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ce.

@Emma Emma

Ik weet niet of jij (of anderen) het vervelend vind(en) dat ik hier alsnog kom reageren. Ik las alle berichtjes vorige week terug al, maar vond het niet van toegevoegde waarde om ook nog te komen reageren. 
Ik vind het rot om te lezen dat je je hier niet prettig meer voelde en het gevoel had dat het beter zou zijn om weg te gaan. Ik wilde je eigenlijk vragen hoe het nu gaat, maar ook of je, nu je misschien niet zo volop in het gevoel en de situatie meer zit, de woorden die hier aan je geschreven zijn opnieuw zou willen lezen en eens ervaren wat er echt geschreven wordt. Hoe je er nu over denkt en hoe het voor je voelt. 

Niks hoeft, je bent vrij om jouw keuzes te maken en jouw gevoel mag er zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites