Spring naar bijdragen
May

Binge eatingdisorder

Aanbevolen berichten

Gemma87

@Jessie nee dat begrijp ik idd. Ik moet andere manieren vinden om met men emoties om te gaan maar ik hoop dat te gaan leren. Want zelf weet ik het echt even niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

@Gemma87 snap ik hoor. Daarvoor ga je nou juist in therapie ;)

Voor mijzelf ging het trouwens niet alleen om het vinden van alternatieven. Leren om een gevoel te hebben zonder het weg te moeten/willen maken was misschien nog wel belangrijker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gemma87

@Jessie ja dat herken ik ook wel. Ik doe dat niet bewust maar weet gewoon soms niet goed hoe ik mijn gevoelens omhoog haal. 

Zo stom maar wil ook al weken heel erg graag even alle spanning van me af huilen, maar ik lijk wel van steen. Geen druppel....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
spike

Hey Gemma, goh dat is wel herkenbaar, dat niet kunnen huilen. Soms lijkt het wel alsof ik alles demp met eten. Woede, verdriet, alles terug naar binnen onder een berg eten. Ik schiet weleens vol, maar echt huilen met tranen kan ik ook vrijwel niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gemma87

@spike ja precies dat ja..... Ik dacht altijd dat ik daar alleen last van had 😳😳🥺

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
spike

Nee hoor, je staat echt niet alleen 🍀

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gemma87

@spike wel bizar hoor. Na ruim 20 jaar zoveel herkenning 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
spike

Ja dat is wel het fijne aan zo'n forum. Hoe veel mensen, uit je naaste omgeving, ook om je geven, als ze zelf nooit te maken hebben gehad met dit soort problemen, is het moeilijk om zich er helemaal in te verplaatsen. Het ís natuurlijk ook vreemd dat we het onszelf zo moeilijk kunnen maken met zoiets basaals als eten en drinken. Maar voor ons, met deze ervaring, is het zoveel meer dan voeding. Al onze gevoelens gaan erin op....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites