Spring naar bijdragen
LoveL

Vergoede zorg

Aanbevolen berichten

LoveL

Hallo allemaal, 

Op dit moment ben ik een zorgverzekering aan het uitzoeken voor volgend jaar. Op de site van HC staat nog geen informatie over vergoede zorg in 2020. Op dit moment kijk ik voor een groot deel dus nog even naar 2019, ervan uitgaande dat er ook volgend jaar contracten gesloten zijn met de (grootste) coöperaties. 

Mijn vraag is of er misschien iemand van jullie is die ook al wat heeft uitgezocht heeft voor volgend jaar. Of goede ervaringen, de goedkoopste en de meeste zorgkeuze, afgelopen jaar. 

Dank alvast voor jullie antwoord! 

Groet, 

Lieke 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ilse]

Hey Lieke,

Ik heb hier zelf heel weinig verstand van (beetje ernstig, maar ik laat mijn vader het nog regelen, haha) dus ik kan je er niet veel over vertellen, maar wat betreft vergoeding bij Human Concern kun je natuurlijk altijd even bellen om te checken of behandeling vanuit jouw zorgverzekering vergoed wordt. Is dat een idee?

Lieve groetjes,

Ilse

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Ik heb nog niks bekeken, ik weet voor mezelf alleen dat ik even naar mn fysio en tandarts vergoeding wil kijken. 

Betreft HC, zij zetten meestal wel tijdig op de site en hier op het forum info erover en geven meestal aantal weken voor einde van het jaar door welke zvz een contract met hen aangaan. Soms is het met een enkele nog onzeker, maar soms is ook al snel duidelijk welke een contract aan gaan. Hierover kan je ook bellen of dit al het geval is bij jouw zvZ. Verder zit je met een restitutie polis bij HC geloof ik altijd wel goed. Nja dat is wat ik kan vertellen van wat ik nog weet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Blueeyes

Ik houd dr website van HC goed in de gaten wat de zorgverzekeringen betreft en verwacht eigenlijk dat ze volgende week wel iets op dr site zullen plaatsen zodat we genoeg tijd hebben eventueel over te stappen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
LoveL

Dankjewel voor jullie reacties! Ik houd de site gewoon in de gaten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites