Spring naar bijdragen
truus

Hoe serieus neem je jezelf

Aanbevolen berichten

LeonieS

Ah oké dan is dat uitgebreid. Ik moest destijds naar Amsterdam 🙈. Rottig wel van die reistijd, maar idd als het goed voelt bij HC dan is dat belangrijker. Even bekijken maar inderdaad hoe het bevalt.

Kan me voorstellen dat het lastig slapen is nu, zal wel veel door je hoofd spelen. Heb je iets wat je kan helpen om in slaap te vallen? Even een ontspanningsoefening doen of alles wat in je hoofd zit op een briefje schrijven zodat je het er letterlijk uit schrijft. Of misschien iets heel anders.. 

Veel succes morgen weer iig en ik hoop dat je zo toch lekker in slaap valt 😘 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Saskia B

@truus Hi Truus! Wat spannend, weer een gesprek vandaag. Hopelijk heb je er een goed gevoel bij. Ik ben heel benieuwd hoe het is verlopen, succes vandaag! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
truus

Opzich ook vandaag een goed  gesprek gehad. Ze verwacht dat ik in januari kan starten evt. 1 ding wat ik zelf lastig vind.... heb ik aan 1 dag in de week van uur voldoende om dit probleem van al jaren aan te kunnen gaan... 

Hebben het ook over beleef traject gehad. Dat ik er voor open sta. Dus dat mag en kan ik nog aangeven. Maar dat denk ik nu... 

En ik heb mij ergens anders ook aangemeld en daar bieden ze wel beide aan. Zowel een meerdaagse als deel opname als 1 maal per week. Hier moet ik nog op wachten is pas in januari een mogelijkheid tot intake... 

Kopzorgen krijg je ervan en heb geen idee waar ik goed aan doe... lijkt wel of ik soms zelf niet eens meer weet welke keuze ik moet maken. En naar mn gevoel luisteren is ook al zo lastig 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites