Spring naar bijdragen
Saskia B

Even voorstellen: nieuwe Human Concern medewerker

Aanbevolen berichten

Saskia B

Hallo allemaal!

Ik ben Saskia en 25 jaar oud. Sinds deze week ben ik werkzaam als Adviseur Marketing & Communicatie bij Human Concern. Een van de bijzondere taken die ik krijg, is het beheren van dit forum. Als Moderator en Administrator zal ik dagelijks hier een kijkje nemen en actief reageren op berichten en vragen vanuit jullie. Ik denk dat het forum een hele waardevolle plek is voor velen, dus ik heb veel zin mij actief hiermee bezig te houden. 

Verder nog even wat persoonlijke feitjes over mijzelf, zodat jullie iets meer van mij weten! Ik woon nu al ruim 7 jaar in Amsterdam, mijn favoriete stad. Ik houd enorm van reizen en ben dan ook na mijn studie afgelopen jaar op reis geweest voor een aantal maanden. Verder houd ik heel erg van ballet en sta ik graag in de keuken!

Mocht je nog vragen hebben aan mij, kan je dat altijd hieronder stellen!

Liefs,

Saskia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cor13n

Welkom hier Saskia!

Ik ben wel benieuwd naar of je zelf een eetstoornis hebt gehad? 

Liefs, Corien

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Saskia B

@Cor13n Hi Cor13n, Dank je wel! Ik heb zelf geen eetstoornis gehad. Het adviserende gedeelte laat ik dan ook aan ervaringsdeskundigen over en zal ik mij meer focussen op ondersteunende berichten en support! Wel heeft iemand in mijn nabije omgeving ervaring gehad met een psychische stoornis. Hierdoor heb ik gemerkt hoe belangrijk het kan zijn voor mensen hun ervaringen met andere te delen. Daarom vind ik het extra bijzonder en mooi aan dit forum mee te werken! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cor13n

Fijn dat je hier komt ondersteunen en aanmoedigen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ce.

Fijn dat je je voor komt stellen hier! 

Waar ben je allemaal naar toe geweest tijdens het reizen? 
En wat voor studie heb je gedaan? 

Nieuwsgierig haha! ☺️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Saskia B

@Ce. Leuke vragen! Ik heb eerst 1,5 jaar Sociaal Pedagogisch Hulpverlening gestudeerd. Ik ben daar uiteindelijk mee gestopt omdat ik de creativiteit erin miste. Toen ben ik Media, Informatie en Communicatie gaan studeren, wat ik echt ontzettend leuk vond. In januari afgestudeerd en ben toen vrijwilligerswerk gaan doen in India, Nepal en Fiji en ben ik nog zelfstandig naar Peru geweest! Was een hele mooie en bijzondere ervaring:) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ce.

Een beetje erg late reactie, sorry! Maar onwijs tof dat je zoveel hebt gereisd en dat je vrijwilligerswerk hebt gedaan in India, Nepal en Fiji. Wat hield het werk in daar? :) 
(Nieuwsgierig persoontje ben ik soms haha! Alhoewel, ook belangstelling!). Geloof absoluut dat het een mooie en bijzondere ervaring is geweest. 

Hoe bevalt je eerste week bij HC? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Saskia B

@DMV Dank je wel!!

@Ce. Eerste week, inmiddels alweer bijna twee weken, is super goed bevallen!! Heb het heel erg naar mijn zin:) Leuk dat je zo nieuwsgierig bent hoor! Ik heb verschillende educatieve en constructieve projecten gedaan. Dus lesgegeven aan kinderen en meegeholpen aan het bouwen van een kinderschooltje. Heel bijzonder werk en een hele mooie manier om het land en haar mensen te leren kennen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ce.

Beetje erg late reactie, maar superfijn te horen dat het goed bevalt! 

En wat onwijs mooi dat je die projecten hebt gedaan, heel dankbaar werk ook! Gaaf hoor! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites