Spring naar bijdragen

Te veel, te snel?

DMV
 Share

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei DMV:

@Ce. Ja! Manifest. Vind het leuke start iig!

@Feline Dank je wel

@Susan2020 Mooi inzicht. En helaas ook niet nieuw. Ik weet alleen niet hoe ik kan verdragen. Snap je?

Ik snap je. Ik vind het zelf ook nog erg moeilijk. Tot nu toe eigenlijk niet te doen. Ik had gister een soort van zenuwinzinking en kan dan ook niet blijven zitten en het ondergaan. Ik was erg boos en verdrietig. Ik ben toen gaan boksen op zolder. Even 10 minuten beuken. Daarna was het ergste voorbij en de rest kon ik hebben. 

Voel je aub niet schuldig of 'ondankbaar' als je niet reageert. Dat maakt echt niks uit! Daardoor ben je geen slecht mens! Probeer jezelf op de eerste plaats te zetten en te doen wat voor jou goed voelt, niet wat voor ons goed zou kunnen zijn. Je hebt aan ons nul verantwoording af te leggen :)

Fijn om te horen dat het goed was gegaan! Iedere dag is er een. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Susan2020 en @Ce.

Dank jullie beide weer voor jullie reactie. Ik moet altijd een beetje gniffelen als ik sommige reacties lees, omdat ik die ook voor een ander net zo makkelijk schrijf. Ze op mezelf toepassen is dan altijd net een tikkeltje moeilijker. Überhaupt om het op die manier te kunnen omdenken iig.

Schrik niet... ik heb een dagboekje aangemaakt 😉 en @ Ce. 

18 uur geleden zei Ce.:

Het verdragen van de emoties, gaat dit dan over alle emoties of over specifieke dingen? 
Het is ingewikkeld en een zoektocht naar wat voor jou helpt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld

Nu aanmelden
 Share

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.