Spring naar bijdragen
Vesania

Kleine update bezoek huisarts

Aanbevolen berichten

Vesania

Een paar dagen geleden postte ik dat ik een afspraak bij de huisarts had en heb daar nu een update over:

Ik ben aangemeld bij Human Concern! 

Ik ben blij dat deze stap gemaakt is. Morgen mag ik bloed gaan prikken ( ook best spannend ).

Ik moet overigens wel zeggen dat mijn huisarts erg coulant is en dat ze soms een beetje tegen de regels in ,om mij te helpen, te werk gaat. Waar ik natuurlijk ook wel weer blij om ben. Ik zal alle zeilen moeten bijzetten en heb een behoorlijke druk op me liggen ( hier ga ik liever niet uitgebreid op in )  Het zal niet makkelijk gaan, maar ik ga er voor! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

Wat fijn dat je bij HC aangemeld bent! Ik zie niet goed voor me wat je bedoelt met huisarts die tegen de regels ingaat, maar klinkt wel positief (afhankelijk van op welke regels je doelt haha). Fijn dat iemand met je meedenkt ipv alleen volgens rigide protocollen te willen werken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ce.

Wat fijn dat je aangemeld bent bij HC, fijn dat de huisarts zo op je hand is en dat ze haar eigen weg volgt. Soms is het nodig om die regels wat te omzeilen. 

Ik hoop dat de druk die je voelt je niet demotiveerd en juist tegen gaat werken.

Mooi om te lezen dat je ervoor wilt gaan, Hou dit gevoel vast! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
DMV

Spannend je aanmelding! Dapper dat je het aangaat. Welke locatie ga je heen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vesania
1 uur geleden zei DMV:

Spannend je aanmelding! Dapper dat je het aangaat. Welke locatie ga je heen?

Ik ga naar de locatie in Tilburg 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Saskia B

Hoi @Vesania! Wat goed dat je gaat beginnen bij HC. Een dapper en moedig begin van het nieuwe jaar. Ik hoop dat de behandeling je gaat helpen je sterk te voelen en je vertrouwen geeft in de toekomst. Heb je al enig idee wanneer je een intake hebt? Spannend hoor, zet m op!! En succes met bloedprikken vandaag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vesania
20 uur geleden zei Saskia B:

Hoi @Vesania! Wat goed dat je gaat beginnen bij HC. Een dapper en moedig begin van het nieuwe jaar. Ik hoop dat de behandeling je gaat helpen je sterk te voelen en je vertrouwen geeft in de toekomst. Heb je al enig idee wanneer je een intake hebt? Spannend hoor, zet m op!! En succes met bloedprikken vandaag!

Heey,

Telefonisch is mij verteld dat ik binnenkort gebeld wordt over het intake gesprek. Ik hoop dat dit snel zal zijn. 

Bloedprikken hebben we ook gehad. Nu nog de uitslag, best spannend!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites