Spring naar bijdragen
Vesania

Human Concern vragenlijst en wachttijd

Aanbevolen berichten

Cor13n
16 minuten geleden zei Laura1995:

Super!! Vind het onwijs spannend wel!

Moet alleen nog even last-minute vrij gaan vragen van mijn werk 🤗 Mocht dat niet lukken mocht ik eventueel ook de 24e nog starten.

Ja het is ook spannend hoor! Vind ik ook ;)

Hopelijk lukt het met je werk, en anders is het ook geen ramp om de 24e te beginnen toch? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Laura1995
17 minuten geleden zei Cor13n:

Ja het is ook spannend hoor! Vind ik ook ;)

Hopelijk lukt het met je werk, en anders is het ook geen ramp om de 24e te beginnen toch? 

Nee dat zou zeker geen probleem zijn, wil alleen zo snel mogelijk starten. Blij dat ik eindelijk hulp heb gevonden sinds augustus. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cor13n
45 minuten geleden zei Laura1995:

Nee dat zou zeker geen probleem zijn, wil alleen zo snel mogelijk starten. Blij dat ik eindelijk hulp heb gevonden sinds augustus. 

Ja dat snap ik helemaal hoor!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
truus

Wat fijn voor jullie succes 

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AntoinetteS

Wat fijn dat jullie al mogen starten! Ik heb de eerste vragenlijst 10 januari ingevuld, maar weet nog steeds niet of ik op gesprek mag komen. Baal er ontzettend van. Ik zou een keer terug gebeld worden, maar kreeg 2 dagen later weer een nieuwe vragenlijst. Daar geen reactie op gehad, dus gister zelf maar weer gebeld. Zou eind van de dag terug gebeld worden, klopt, werd ik ook, maar met de mededeling dat er nog niets bekend is. Hopelijk morgen meer bekend....

Succes jullie en ik ben wel heel benieuwd hoe het bij jullie is gegaan, zo'n startgroep!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cor13n
37 minuten geleden zei AntoinetteS:

Wat fijn dat jullie al mogen starten! Ik heb de eerste vragenlijst 10 januari ingevuld, maar weet nog steeds niet of ik op gesprek mag komen. Baal er ontzettend van. Ik zou een keer terug gebeld worden, maar kreeg 2 dagen later weer een nieuwe vragenlijst. Daar geen reactie op gehad, dus gister zelf maar weer gebeld. Zou eind van de dag terug gebeld worden, klopt, werd ik ook, maar met de mededeling dat er nog niets bekend is. Hopelijk morgen meer bekend....

Succes jullie en ik ben wel heel benieuwd hoe het bij jullie is gegaan, zo'n startgroep!

Hee welkom op het forum!

Wat vervelend dat je al zo lang zit te wachten en nog steeds niets weet :(

Voor welke vestiging heb jij je aangemeld?

ik hoop echt dat je snel wat hoort! 🤞🏻

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AntoinetteS
1 uur geleden zei Cor13n:

Hee welkom op het forum!

Wat vervelend dat je al zo lang zit te wachten en nog steeds niets weet :(

Voor welke vestiging heb jij je aangemeld?

ik hoop echt dat je snel wat hoort! 🤞🏻

Ik heb me aangemeld in Tilburg. 

Heb ik eindelijk de moed om er iets mee te doen, is er onzekerheid of het allemaal wel doorgaat. Hoop echt snel wat te horen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vesania
1 uur geleden zei AntoinetteS:

Hoi Antoinette,

Soms duurt het even voordat alles rond is. Ik hoop wel dat je heel snel iets hoort! Al dat wachten is niks.

Ik ben gisteren begonnen in de startgroep en kan zeggen dat ik er enthousiast over ben. Het was een fijne groep met een goede sfeer. De juiste informatie gekregen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cor13n
6 minuten geleden zei AntoinetteS:

Ik heb me aangemeld in Tilburg. 

Heb ik eindelijk de moed om er iets mee te doen, is er onzekerheid of het allemaal wel doorgaat. Hoop echt snel wat te horen...

Oh wat vreemd dat het bij jou zo lang duurt dan :(

Super dapper dat je je hebt aangemeld! Ik hoop ook dat je snel wat hoort! En anders gewoon zelf weer even bellen hoor. En dan zou ik even vragen waarom het zo lang duurt. 

Laat je het weten als je wat gehoord hebt? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AntoinetteS
46 minuten geleden zei Vesania:

Hoi Antoinette,

Soms duurt het even voordat alles rond is. Ik hoop wel dat je heel snel iets hoort! Al dat wachten is niks.

Ik ben gisteren begonnen in de startgroep en kan zeggen dat ik er enthousiast over ben. Het was een fijne groep met een goede sfeer. De juiste informatie gekregen.

Klinkt als een mooi begin voor je! 
succes met alles!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AntoinetteS
40 minuten geleden zei Cor13n:

Oh wat vreemd dat het bij jou zo lang duurt dan :(

Super dapper dat je je hebt aangemeld! Ik hoop ook dat je snel wat hoort! En anders gewoon zelf weer even bellen hoor. En dan zou ik even vragen waarom het zo lang duurt. 

Laat je het weten als je wat gehoord hebt? 

Ja, ik laat zeker wat horen als ik meer weet 🤞🏻

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Laura1995
22 uur geleden zei AntoinetteS:

Ja, ik laat zeker wat horen als ik meer weet 🤞🏻

Hee, 

Bij mij heeft het ook een tijdje geduurd. Ik had me 28 november aangemeld en werd half januari pas gebeld over de intake. Die heb ik 29 en 30 januari pas gehad. Er kan dus even overheen gaan. Bij mij natuurlijk ook door de feestdagen, maar ik heb ook eerst 4 a 5 keer vragenlijsten in moeten vullen voordat ik iets wist/hoorde. Inmiddels begonnen in de startgroep. 

Hopelijk stelt het je wat gerust als je weet dat er even overheen kan gaan, in die zin dat het niet hoeft te betekenen dat het niet door gaat.

Liefs en succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Laura1995

Hee @Cor13n

Ik heb de startgroep als heel prettig ervaren. We waren afgelopen maandag met 6en qua deelnemers en zijn allemaal deze week gestart. Volgende week komen er 2 bij, jij en nog iemand als ik goed onthouden heb dat jij de 24e start? Dus het is voor ons ook pas de 2e Keer de 24e en dus ook nog best spannend denk ik. Misschien is dat een beetje geruststellend voor je?

De therapeute is heel aardig, stelt gerichte vragen en staat ,in mijn ogen, voor ons klaar. 

De ruimte was een beetje koud vond ik, maar wel gezellig. Het is vrij huiselijk, je mag doen alsof je thuis bent, over iedere stoel hangt een lekkere deken etc.

Ik persoonlijk heb alleen het tussendoortje en de lunch als lastig ervaren in een groep 'vreemde, maar prettige mensen', maar goed, dat is tenslotte de reden waarvoor een ieder van ons op zijn eigen manier in behandeling gaat.

Hoe kijk jij tegen de startgroep aan? Heb je veel spanning? 

Vraag gerust als je meer wilt weten.

Liefs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka
Op 11-2-2020 om 08:52 zei AntoinetteS:

Bij mij duurde de hele aanmelding tot start behandeling (startgroep) destijds ook meer dan een half jaar (Jul - januari). Ergens in maart toen begonnen met ambulante behandeling. Geduld.. en als het te lang duurt voor je gevoel gewoon even bellen ;) 

Mbt vraag van de startgroep, ik heb er destijds best wel wat aan gehad. Vond net als Laura dat eten in de groep wel heel lastig, maar je hebt ook de groep weer om je moeite uit te spreken/hulp te vragen en er is nog weinig wat verplicht écht moet. Veel overleg mogelijk! 

Vind het wat lastig zo te vertellen maar als er echt gerichte vragen zijn, wil ik die best beantwoorden 

succes allemaal met de start van jullie behandelingen! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cor13n
2 uur geleden zei Laura1995:

Hee @Cor13n

Ik heb de startgroep als heel prettig ervaren. We waren afgelopen maandag met 6en qua deelnemers en zijn allemaal deze week gestart. Volgende week komen er 2 bij, jij en nog iemand als ik goed onthouden heb dat jij de 24e start? Dus het is voor ons ook pas de 2e Keer de 24e en dus ook nog best spannend denk ik. Misschien is dat een beetje geruststellend voor je?

De therapeute is heel aardig, stelt gerichte vragen en staat ,in mijn ogen, voor ons klaar. 

De ruimte was een beetje koud vond ik, maar wel gezellig. Het is vrij huiselijk, je mag doen alsof je thuis bent, over iedere stoel hangt een lekkere deken etc.

Ik persoonlijk heb alleen het tussendoortje en de lunch als lastig ervaren in een groep 'vreemde, maar prettige mensen', maar goed, dat is tenslotte de reden waarvoor een ieder van ons op zijn eigen manier in behandeling gaat.

Hoe kijk jij tegen de startgroep aan? Heb je veel spanning? 

Vraag gerust als je meer wilt weten.

Liefs

Hee Laura! 

Bedankt voor je uitgebreide reactie! 

Ik kom idd de 24e meedoen. Idd wel fijn om te horen dat je het als prettig hebt ervaren en dat het voor iedereen nog vrij nieuw is allemaal. 

Ik ben een enorme kou-kleum dus ik zal me dik aankleden dan ;)

Ik kan me goed voorstellen dat de eetmomenten lastig waren. Daar zie ik ook wel een beetje tegenop ja. 

Wat vond jij er lastig aan? 

Ik vind het wel een beetje spannend ja. Ik hou er niet zo van als ik niet weet wat me te wachten staat ;)

Gelukkig heb ik al wat mensen uitgehoord die al eerder de startgroep hebben gedaan, dan kan ik me nog een beetje voorbereiden :)

Was er 1 therapeut aanwezig? 

Als ik nog meer vragen heb zal ik ze zeker stellen! 

Liefs en sowieso tot de 24e!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Laura1995

@Cor13n

Ik snap je spanning, die had ik de eerste keer ook heel erg! Uiteindelijk viel het reuze mee, maar daar zul je zelf even doorheen moeten.

Het lastige aan het eetmoment was voor mij dat ik aan tafel zat met 7 onbekende mensen en ik altijd het gevoel heb bekeken te worden. Vind eten in gezelschap vooral lastig. Maar wel een goede uitdaging en oefening en achteraf werd je gevoel wel een beetje geëvalueerd. Dat vond ik prettig.

Verder hoeft niets en alles mocht. Eigen lunch/ brood oid van daar. Er werd ook niet gelet op hoeveel of wat je at, in ieder geval de 1e keer bij ons niet. Iedereen is er voor zijn eigen proces en om zijn eigen uitdagingen aan te gaan natuurlijk.

Afgelopen keer waren er 2 therapeuten, volgens mij volgende keer ook weer beide.

Liefs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cor13n

@Laura1995

Fijn om te horen dat het zo meeviel :)

Ik snap heel goed dat het lastig is om met andere mensen te moeten eten. Ik zou me idd ook bekeken voelen.. 

Vond je het fijn dat er 2 therapeuten zijn? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites